Subject: RE: Taotlus kinnistusraamatu andmete tasuta saamiseks
From: "Merli Liivik" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 15:58:12 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan taotluse (manuses).

Lugupidamisega

Merli Liivik

Aktsiaselts Tallinna Vesi

Jurist

53018857

From: RIK info <[email-masked]>
Sent: Thursday, December 5, 2024 9:25 AM
To: Merli Liivik <[email-masked]>
Subject: RE: Taotlus kinnistusraamatu andmete tasuta saamiseks

Tere

Palume esitada lepingu muutmiseks esindusõigusliku isiku
digitaalallkirjaga taotlus tasuta andmete saamiseks.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee/>   www.rik.ee

From: Merli Liivik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Wednesday, December 4, 2024 10:19 AM
To: rik.kinnistuportaal <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Taotlus kinnistusraamatu andmete tasuta saamiseks

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Taotlus kinnistusraamatu andmete tasuta väljastamiseks

Aktsiaseltsil Tallinna Vesi (edaspidi ASTV) on leping nr 2000/040
registritest andmete saamiseks.

ASTV on määratud vee-ettevõtjaks Tallinna linnas (põhitegevuspiirkond),
Maardu linnas, Saue vallas ning lisaks ka väiksematel aladel Harku vallas
ja Saku vallas.

Ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni seaduse (ÜVVKS) § 24 lg 3 sätestatud
korras määratud vee-ettevõtja on hädaolukorra seaduse § 36 lg 4 p 3
nimetatud elutähtsa teenuse osutaja (ÜVVKS § 6 lg 2). Seega tuleb ASTV-l
tagada ka teenuse toimepidevus.

ASTV omab peamiselt Tallinna linnas ja Saue vallas, kuid ka muudes
piirkondades ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni rajatisi ning tal lasub
kohustus tasuda talumistasusid.

Justiitsministri 22.01.2001 määruse nr 8 „Kinnistusraamatu
andmetöötluskeskus“ kohaselt väljastatakse elektroonilise kinnistusraamatu
andmeid, sealhulgas kinnistustoimiku andmeid, tasuta:

- asjaõigusseaduse rakendamise seaduse § 15-4 lg 1 nimetatud talumistasu
maksma kohustatud tehnovõrgu või -rajatise omanikule (§ 6  lg 1 p 10).

- muule juriidilisele isikule, kes vajab andmeid riigi poolt seaduse või
halduslepinguga pandud haldusülesande täitmiseks (§ 6 lg 1 p 11).

Arvestades eeltoodut leiame, et kinnistusraamatu teenused peaksid olema
Aktsiaseltsile Tallinna Vesi tasuta.

Palume ülaltoodule lepingu vastavalt uuendamiseks Teie seisukohta.

Lugupidamisega

Merli Liivik

Aktsiaselts Tallinna Vesi

Jurist

53018857

  _____

Edastatud informatsioon on mõeldud ainult sellele era- või juriidilisele
isikule, kellele see on adresseeritud ning võib sisaldada
konfidentsiaalset ja/või salastatud materjali. Selle informatsiooni
läbilugemine, taasedastamine, levitamine või muul viisil kasutamine või
tegutsemine sellest tulenevalt teiste era- või juriidiliste isikute poolt
kui eeldatav saaja, on keelatud. Kui te saite antud sõnumi ekslikult,
palun võtke ühendust saatjaga ning kustutage materjal arvutist.

  _____

The information transmitted is intended only for the person or entity to
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
taking of any action in reliance upon, this information by persons or
entities other than the intended recipient is prohibited. If you received
this in error, please contact the sender and delete the material from any
computer.

  _____

AS Tallinna Vesi - Ädala 10, Tallinn 10614 | Tel: 62 62 200 | Faks: 62 62
300 | tvesi (ät) tvesi.ee